رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از راه‌اندازی دفتر ارتباط بین دانشگاه شهید چمران اهواز و مدارس سمپاد خبر داد. جمال حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به همکاری با دانشکده ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که مدارس استعدادهای درخشان در عرصه […]


رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از راه‌اندازی دفتر ارتباط بین دانشگاه شهید چمران اهواز و مدارس سمپاد خبر داد.

جمال حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به همکاری با دانشکده ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که مدارس استعدادهای درخشان در عرصه ملی و جهانی داشتند و همچنین برای توجه بیشتر به علوم پایه و توسعه متوازن رشته‌ها و غنی‌سازی درس ریاضی با نگاه به موضوعات المپیادی و جشنواره خوارزمی و پرورش دانش‌آموزان مستعد درس ریاضی، راه‌اندازی دفتری برای ارتباط بین دانشگاه و اداره استعدادهای درخشان قطعی شده است و به زودی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: با همکاری دفتر ارتباط دانشگاه و مدرسه طبق تفاهم‌نامه و برنامه مدونی که تدوین خواهد شد، برخی از اساتید دانشگاه ساعتی در این دفتر در مدرسه سمپاد حضور پیدا می‌کنند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرصت مطالعاتی برای اساتید در نظر گرفته شده که این اساتید برای گذراندن فرصت مطالعاتی خود، بر اساس تفاهم‌نامه در مدارس سمپاد حضور پیدا می‌کنند  و این فرصت در مدارس سمپاد سپری خواهد شد.
انتهای پیام