معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی از وزیر علوم از دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز عیادت کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر مرتضی فرخی که به منظور بررسی آخرین وضعیت دانشگاه‌های منطقه به خوزستان سفر کرده بود، به نمایندگی […]


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نمایندگی از وزیر علوم از دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز عیادت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر مرتضی فرخی که به منظور بررسی آخرین وضعیت دانشگاه‌های منطقه به خوزستان سفر کرده بود، به نمایندگی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با حضور در منزل دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، از آخرین وضعیت درمانی وی مطلع شد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت عتف از بهبود روند درمان و بازیابی نسبی سلامت دکتر خواجه ابراز خرسندی کرد.
وی با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر خواجه برای ارتقای جایگاه دانشگاه شهید چمران اهواز در نظام آموزش عالی کشور، ضمن طلب تندرستی و عافیت و آرزوی سلامتی کامل برای رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، با ابلاغ سلام وزیر علوم تحقیقات و فناوری، حمایت همه‌جانبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شخص وزیر را در رسیدگی به امور درمانی ایشان اعلام کرد.
در این دیدار دکتر خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران، ضمن تقدیر از حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت عتف، از حسن توجه و پیگیری‌های وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دوره بروز بیماری، سپاسگزاری کرد.
در پایان این دیدار دکتر فرخی نیز به شرایط و وضعیت موجود دانشگاه شهید چمران اشاره و اعلام کرد که پس از معرفی سرپرست جدید دانشگاه، مراسم تکریم دکتر خواجه برگزار خواهد شد.
گفتنی است معاون حقوقی و امور مجلس وزارت عتف در سفر سه روزه خود به خوزستان، ضمن بازدید از مراکز دانشگاهی و شرکت در آیین معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء(ص) بهبهان، در دیدار با مقامات استان، گزارش کاملی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در وزارت علوم برای ارتقای سطح کیفی و کمی دانشگاه‌های کشور و همچنین عملیاتی کردن طرح‌های مؤثر برای برقراری ارتباط بیشتر دانشگاه با جامعه بیان کرد.
انتهای پیام