رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به فعال شدن امکان استفاده مستقیم از شبکه شاد برای دانش‌آموزان نابینا، گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان استثنایی خوزستانی تحت پوشش شبکه شاد هستند. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آیتم جدیدی در شبکه شاد برای دانش‌آموزان نابینا اضافه شده است تا بتوانند از این شبکه […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به فعال شدن امکان استفاده مستقیم از شبکه شاد برای دانش‌آموزان نابینا، گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان استثنایی خوزستانی تحت پوشش شبکه شاد هستند.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آیتم جدیدی در شبکه شاد برای دانش‌آموزان نابینا اضافه شده است تا بتوانند از این شبکه به صورت مستقیم استفاده کنند؛ پیش از این معلمان مطالب درسی را به صورت فایل صوتی برای این دانش‌آموزان ارسال می‌کردند اما اکنون امکان جدیدی ایجاد شده که خود دانش‌آموزان در گروه‌های کلاسی حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان نابینا و کم بینا و معلمان آن‌ها می‌توانند برای استفاده از امکانات جدید شاد، این نرم‌افزار را به روز رسانی کنند و مانند سایر دانش‌آموزان در کلاس‌ها شرکت کنند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان استثنایی خوزستانی تحت پوشش شبکه شاد هستند و مابقی نیز به صورت حضوری درس می‌خوانند. تعداد محدودی هم که مشکل دارند یا دسترسی ندارند، به صورت حضوری سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.
انتهای پیام