مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز فعالیت سامانه بارشی بعدی در استان از روز چهارشنبه خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا فردا جو پایداری روی استان خوزستان حاکم است. در این مدت پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز فعالیت سامانه بارشی بعدی در استان از روز چهارشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، تا فردا جو پایداری روی استان خوزستان حاکم است. در این مدت پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق یا غبار صبحگاهی خواهد بود.

وی افزود: تا اوایل فردا شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود. موج بعدی بارندگی از روز چهارشنبه استان خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که تا اواسط هفته آینده باعث رگبار و رعد و برق، وقوع تندباد لحظه‌ای، بارش برف در ارتفاعات، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در برخی نقاط آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با ۱۹.۱ و ایذه با ۰.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۵.۹ و ۱۷.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام