مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای طرح آبرسانی به بیش از ۱۱۰۰ روستا در استان در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجنبی(ع) خبر داد. محمدرضا کرمی‌نژاد در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به روستای جلیعه در دشت آزدگان که امروز (۶ دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نیرو، برنامه‌ای […]


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای طرح آبرسانی به بیش از ۱۱۰۰ روستا در استان در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی وزارت نیرو و قرارگاه امام حسن مجنبی(ع) خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به روستای جلیعه در دشت آزدگان که امروز (۶ دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: وزارت نیرو، برنامه‌ای تحت عنوان محرومیت‌زدایی از ۱۳ هزار روستا را در نظر گرفته است که کار در ۷ هزار روستا از این تعداد در فاز اول شروع شده و سهم استان خوزستان از این برنامه، ۱۸۹ روستا بوده است.
به گزارش ایسنا وی افزود: سهم ریالی خوزستان در این برنامه، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: دو روز پیش به وزیر نیرو اعلام کردیم که به جای ۱۸۹ روستا، این کار را با همین اعتبار برای یک هزار و ۱۸۹ روستا انجام خواهیم داد.
وی افزود: با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتباری که که در قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی(ع) برای ما در نظر گرفته شده است، پیش‌بینی ما این است که آبرسانی به حدود یک هزار و ۱۰۰ روستا را در خوزستان با این مبلغ انجام دهیم.
انتهای پیام