معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در مسائل آموزشی از جمله کلاس‌های حضوری و آزمون‌های پایان ترم فعلا تغییر ایجاد نشده است پس مصوبات معاونت آموزشی پابرجا است مگر اینکه تغییری در رنگ‌بندی شهرها ایجاد شود. دکتر علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیات رئیسه دانشگاه مصوب کرده و […]


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در مسائل آموزشی از جمله کلاس‌های حضوری و آزمون‌های پایان ترم فعلا تغییر ایجاد نشده است پس مصوبات معاونت آموزشی پابرجا است مگر اینکه تغییری در رنگ‌بندی شهرها ایجاد شود.

دکتر علیرضا جلیلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیات رئیسه دانشگاه مصوب کرده و استانداری نیز هشدار داده است که در برگزاری کلاس‌ها و امتحانات حضوری حساسیت بیشتری به خرج دهیم و بیشتر رعایت کنیم.
وی ادامه داد: هنوز نامه‌ای رسمی برای تغییر در نحوه برگزاری امتحانات حضوری داده نشده است بنابراین ضمن اینکه هشدارها را جدی گرفته‌ایم، سعی کرده‌ایم با احتیاط بیشتری عمل کنیم و به همین دلیل نیز اماکن ورزشی دانشگاه تعطیل شده‌اند.  
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با این حال در مسائل آموزشی از جمله کلاس‌های حضوری و آزمون‌های پایان ترم فعلا تغییر ایجاد نشده است، پس مصوبات معاونت آموزشی پابرجا است مگر این‌که تغییری در رنگ‌بندی شهرها ایجاد شود و نامه رسمی از استانداری برای بازبینی در تصمیمات به ما ابلاغ شود تا تغییرات را اعمال کنیم.
انتهای پیام