رئیس کل دادگستری خوزستان در مورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره‌برداری گفت: اگر قصور یا عدم نظارت رخ داده، با متخلفین برخورد می‌شود. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در خصوص خاکبرداری غیرمجاز در بخش زیدون بهبهان اظهار کرد: دخل و تصرفاتی در بخش زیدون انجام شده است که به محض واصل […]


رئیس کل دادگستری خوزستان در مورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره‌برداری گفت: اگر قصور یا عدم نظارت رخ داده، با متخلفین برخورد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در خصوص خاکبرداری غیرمجاز در بخش زیدون بهبهان اظهار کرد: دخل و تصرفاتی در بخش زیدون انجام شده است که به محض واصل شدن خبر، دستورات لازم به دادستان بهبهان داده شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه، مشخص شد که این زمین‌ها اراضی ملی نبوده و قلع و قمعی انجام نشده است اما تغییر کاربری انجام شده بود که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
مرادی در خصوص نهرخواری در این منطقه نیز بیان کرد: در این زمینه نیز کلیه اسناد و مدارک جمع‌آوری و برای بررسی در اختیار نهادهای نظارتی قرار گرفت تا اگر دخل و تصرفی رخ داده است، طبق مقررات با متخلفین برخورد شود.
رئیس کل دادگستری خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، درمورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره‌برداری گفت: به محض اینکه این خبر به دستم رسید، دستور لازم به دادستان بهبهان داده شد و روز چهارشنبه از این محل بازدید می‌کند و اگر قصور یا عدم نظارت رخ داده، با متخلفین برخورد می‌شود. همچنین در این راستا فورا مکاتباتی با مدیرکل راه و شهرسازی استان و استاندار خوزستان داشتیم و دادگستری در این خصوص نظارت خواهد داشت.
انتهای پیام