سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: نگاه ما به پژوهش سرمایه‌گذاری است؛ در دنیا پژوهش را به عنوان توسعه نگاه می‌کنند و از قِبَلِ آن درآمد کسب و طرح‌ها و پروژه‌های جدید طراحی می‌کنند. احمد موالی‌زاده در حاشیه بازدید از غرفه جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری، در […]


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: نگاه ما به پژوهش سرمایه‌گذاری است؛ در دنیا پژوهش را به عنوان توسعه نگاه می‌کنند و از قِبَلِ آن درآمد کسب و طرح‌ها و پروژه‌های جدید طراحی می‌کنند.

احمد موالی‌زاده در حاشیه بازدید از غرفه جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه استانی هفته پژوهش و فناوری، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از وضعیت پژوهش در دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی استان رضایتمندی نداریم، به هر دلیلی، نگاه به پژوهش در دستگاه‌های اجرایی، نگاه تشریفاتی است. متاسفانه اهمیت و فرهنگ پژوهش را برای دستگاه‌های اجرایی جا نیانداخته‌ایم.
وی افزود: نگاه ما به پژوهش سرمایه‌گذاری است؛ در دنیا پژوهش را به عنوان توسعه نگاه می‌کنند و از قِبَلِ آن درآمد کسب و طرح‌ها و پروژه‌های جدید طراحی می‌کنند. یعنی پژوهش مقدمه درآمدزایی می‌شود، لذا نگاه من این است که بتوانیم فرهنگ پژوهش را جا بیاندازیم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان در پایان گفت: از دستگاه های اجرایی می‌خواهیم موضوعات پژوهشی را پیگیری کنند.
انتهای پیام