رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار گاز در مجتمع مسکونی و مصدومیت ۶ نفر از شهروندان خبر داد. ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۱ امروز (۱۰ دی‌ماه) با تماس تلفنی شهروندان، وقوع انفجار گاز در طبقه چهارم مجتمع مسکونی چهار طبقه هشت واحدی در فاز یک پادادشهر کوی استادان بین […]


رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار گاز در مجتمع مسکونی و مصدومیت ۶ نفر از شهروندان خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۱ امروز (۱۰ دی‌ماه) با تماس تلفنی شهروندان، وقوع انفجار گاز در طبقه چهارم مجتمع مسکونی چهار طبقه هشت واحدی در فاز یک پادادشهر کوی استادان بین خیابان ۲ و سه اطلاع رسانی شد.
به گزارش ایسنا به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، وی افزود: در پی این گزارش ستاد فرماندهی سازمان، ۶ دستگاه خودرو به همراه ۱۶ نفر از آتش‌نشانان به محل اعزام حادثه اعزام کرد.
قنبری گفت: این انفجار که بر اثر نشت گاز رخ داد باعث تخریب پنج منزل مسکونی شد که دو واحد از این تعداد به صورت کامل تخریب شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد:  آتش‌نشانان با انجام عملیات آواربرداری ۶ مصدوم را از زیر آوار خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند. گروه دیگر آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی در محل حادثه ۳۶ نفر از اهالی مجتمع مسکونی را به سلامت خارج کردند. 
انتهای پیام