استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه سند آمایش ملی استان خوزستان به تصویب نهایی رسیده و ابلاغ شده است، از این به بعد، ملاک عمل خواهد بود و از امروز این سند را اجرایی خواهیم کرد. صادق خلیلیان در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان که امروز ( ۱۵ دی ماه) […]


استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه سند آمایش ملی استان خوزستان به تصویب نهایی رسیده و ابلاغ شده است، از این به بعد، ملاک عمل خواهد بود و از امروز این سند را اجرایی خواهیم کرد.

صادق خلیلیان در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان که امروز ( ۱۵ دی ماه) برگزار شد اظهار کرد: موضوعی اولی که امروز در جلسه مطرح شد، در خصوص طرح های سرمایه گذاری در چهارچوب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ بود که خوشبختانه مرحله اول این طرح ها شامل ۱۸۴ طرح، به تصویب رسید.
به گزارش ایسنا، وی افزود: طرح های دیگری نیز در این راستا و در جلسات آتی به تصویب خواهد رسید.
استاندار خوزستان گفت: میزان تسهیلات این طرح ها حدود ۷۰۰ میلیارد تومان با نرخ سود و کارمزد ۵ تا ۱۲ درصد است که متناسب با نوع طرح و منطقه، اجرای طرح ها به تصویب رسیده است؛ این طرح ها حدود یک هزار و ۳۸۴ شغل را ایجاد می کنند.
خلیلیان عنوان کرد: ان شالله می توانیم با اجرای این طرح ها و توسعه سرمایه گذاری، بخشی از مشکلات استان را به تدریج حل کنیم.
وی با اشاره به اجرایی شدن سند ملی آمایش سرزمین خاطرنشان کرد: بخش دیگری از این جلسه به توضیح سند ملی آمایش سرزمین و ارتباط آن با استان خوزستان و نقاط قوتی که خوزستان در آمایش سرزمین ملی دارد، اختصاص پیدا کرد.
استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه سند آمایش ملی استان خوزستان به تصویب نهایی رسیده و ابلاغ شده است، از این به بعد، ملاک عمل خواهد بود و از امروز این سند را اجرایی خواهیم کرد.
خلیلیان افزود: کلیه طرح های توسعه سرمایه گذاری، پروژه های عمرانی و هر نوع اقدامی که در چهارچوب برنامه های توسعه و نیز بودجه های سالیانه قرار است که انجام شود، در چهارچوب این سند انجام خواهد شد.
انتهای پیام