بیست‌ویکمین شماره مجله فرهنگی، ادبی، هنری «سیاه مشق» با مروری بر پرونده ادبی فرهاد کشوری، رمان‌نویس جنوبی، منتشر شد. به گزارش ایسنا، در این شماره که در ۱۳۶ صفحه منتشر شده بخش‌های زیر آمده است: در بخش ادبیات ایران داستان‌هایی از نسیم خاکسار، صمد طاهری، قباد آذرآیین، کیهان خانجانی و حسین مقدس و اشعاری از […]


بیست‌ویکمین شماره مجله فرهنگی، ادبی، هنری «سیاه مشق» با مروری بر پرونده ادبی فرهاد کشوری، رمان‌نویس جنوبی، منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در این شماره که در ۱۳۶ صفحه منتشر شده بخش‌های زیر آمده است:

در بخش ادبیات ایران داستان‌هایی از نسیم خاکسار، صمد طاهری، قباد آذرآیین، کیهان خانجانی و حسین مقدس و اشعاری از شاعران نوسرا و کلاسیک آمده است.

بخش ادبیات جهان را ترجمه‌هایی از شایان جوادی، متین کریمی و  ریتا محمدی تشکیل می‌دهد.

«بوی خوش آویشن» عنوان پرونده ادبی این شماره است که به بررسی زندگی و آثار فرهاد کشوری می‌پردازد که از جمله بخش‌های آن اتوبیوگرافی یا زندگی خودنوشت این نویسنده است. در بخش گفت‌وگوی این شماره منصور مرید گفت‌وگوی مفصلی از نوعی دیگر با هرمز علی‌پور انجام داده که خواندنی‌تر از گفت‌وگوی پیشین «سیاه مشق» با این شاعر است.

ابعاد زیباشناختی شعر میراث هوشنگ چالنگی، نقد و بررسی رمان کوری (ترجمه هاشم حسینی)، خوانشی بر مجموعه داستان کوتاه با رنگی بدون اسم و زیر آفتاب هیچ چیز تازه نیست بخش نقد این شماره را شامل می‌شوند.

«سیاه مشق» ماهنامه‌ای ادبی است که با محوریت آثار و ادبیات شعرا و نویسندگان جنوبی به سردبیری سیروس ممبینی در اهواز تولید و در سراسر کشور منتشر می‌شود.

انتهای پیام