معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ابراز امیدواری که مراحل ساخت پیست بین المللی سوارکاری خوزستان در نیمه اول سال آینده، آغاز شود. ابراهیم نصیری امروز ۱۷ دی ماه در آیین افتتاح اولین پیست موتورکراس اهواز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با پیگیری های مستمر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان، در ادامه توسعه […]


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ابراز امیدواری که مراحل ساخت پیست بین المللی سوارکاری خوزستان در نیمه اول سال آینده، آغاز شود.

ابراهیم نصیری امروز ۱۷ دی ماه در آیین افتتاح اولین پیست موتورکراس اهواز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با پیگیری های مستمر هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان، در ادامه توسعه پیست اتومبیلرانی اهواز در مجموعه ورزشی غدیر، اداره کل ورزش استان با ساخت پیست موتورکراس اهواز موافقت کرد که جا دارد از تلاش این هیات و به ویژه آقای جوانمردی تشکر کنم.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: امیدوارم در اداممه نیز با افتتاح پیست آفرود در همین مجموعه ورزشی، بتوانیم زمینه تمام رشته های تحت نظر این هیات را در سطح ملی فراهم کنیم و در افزایش مهارت های فردی ورزشکاران مان تاثیر بگذاریم و شاهد مدال آوری جامعه اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در میادیبن مختلف ورزشی باشیم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم همین اتفاق خوب برای پیست بین الملی سوارکاری خوزستان هم رقم بخورد و در نیمه اول سال آینده نیز شاهد به حرکت در آمدن این پروژه باشیم. این پروژه دارای دو مصوبه شورای ورزش است که امیدوارم در راه ندازی این پروژه اثر بگذارد.
انتهای پیام