نمایش عزم و اراده نیشکری‌ها در مسیر ایرانی استوار و خوزستانی آباد
نمایش عزم و اراده نیشکری‌ها در مسیر ایرانی استوار و خوزستانی آباد

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران (رشد تولید و کارآفرینی)، با حضوری فعال، به تبیین دستاوردهای خود در مسیر رونق تولید و خودکفایی کشور پرداخت.

به گزارش عصر خوزستان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این شرکت که با هشت طرح نیشکری، آبادانی بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان را رقم زده، در این نمایشگاه، محصولات متنوّع‌ خود از شکر تا الکل طبی و محصولات جانبی را به معرض دید عموم گذاشته است.

صنعت نیشکر خوزستان با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها، گام‌های بلندی در جهت اشتغال و خودکفایی کشور برداشته است؛ تولید برق نیشکری، ساخت دروگر نیشکر، کارخانه تغلیظ ویناس، طراحی دروگر، تولید واریته‌های سازگار با اقلیم خوزستان، برداشت پررونقِ محصولات غیرنیشکری، تولید یخ خشک در قلب شکرستان ایران و… تنها بخشی از دستاوردهای این صنعتِ سبز است.

بازدید معاون استاندار خوزستان از غرفه نیشکر

در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، معاون اقتصادی استانداری خوزستان با حضور در غرفه توسعه نیشکر، از محصولات تولیدی این شرکت بازدید و از تلاش‌ها و دستاوردهای این مجموعه در مسیر خودکفایی و رونق تولید قدردانی کرد.

نمایشگاه دستاوردهای چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اهواز، فرصتی مغتنم برای آشنایی با پیشرفت‌های خوزستان در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه در حوزه صنعت نیشکر است. این نمایشگاه، نشان‌دهنده عزم و اراده صنعتگران ایرانی برای تحقق خودکفایی و دستیابی به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اگر شما هم می‌خواهید با دستاوردهای صنعت نیشکر بیش از پیش آشنا شوید، می‌توانید تا ۱۸ بهمن‌ماه با حضور در نمایشگاه بین‌المللی اهواز، از غرفه شرکت توسعه نیشکر دیدن کنید.