گندزدایی و ضد عفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی در مناطق نفتخیز جنوب
گندزدایی و ضد عفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی در مناطق نفتخیز جنوب

 به گزارش روابط عمومی، این تصمیم در جلسه کمیته اضطراری مقابله با ویروس کرونا با حضور اعضا کمیته بحران ترابری به منظور اخذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه مناسب در شرایط کنونی و جلوگیری از سرایت و انتشار ویروس اتخاذ شد.  مهندس مهران حسنوند مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در این نشست گفت: در این […]

 به گزارش روابط عمومی، این تصمیم در جلسه کمیته اضطراری مقابله با ویروس کرونا با حضور اعضا کمیته بحران ترابری به منظور اخذ تدابیر و اقدامات پیشگیرانه مناسب در شرایط کنونی و جلوگیری از سرایت و انتشار ویروس اتخاذ شد.

 مهندس مهران حسنوند مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در این نشست گفت: در این راستا اتوبوسها و مینی بوس ها به صورت روزانه  دو بار در روز و بعد از هر سرویس گندزدایی و ضد عفونی می شوند.

 وی افزود: همچنین اتوبوس‌های درون شهری و برون شهری شرکتی و استیجاری طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز  ضدعفونی با  مواد و محلول‌های شستشو و ضدعفونی هر شب در عملیات اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و سبک انجام می‌گردد.

 در ادامه مهندس بویرحی رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید از ضد عفونی نمودن کلیه اماکن پرتردد رانندگان از قبیل بازرسی فنی، تعمیرگاهها و ادارات ستادی از اول اسفند ماه تا اطلاع ثانوی خبر داد.