حمایت از خانواده‌های نیازمند در شرایط کرونایی ادامه دارد
حمایت از خانواده‌های نیازمند در شرایط کرونایی ادامه دارد

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در آیین توزیع ۶ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین مناطق محروم استان در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز اظهار داشت :   افرادی که شغل آنها خدمات است بیشتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند و حمایت از این افراد […]

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در آیین توزیع ۶ هزار بسته غذایی و بهداشتی بین مناطق محروم استان در مجموعه ورزشی شهید جهان آرا اهواز اظهار داشت :

 

افرادی که شغل آنها خدمات است بیشتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند و حمایت از این افراد ضروری است.

 

وی گفت: همچنین تعدادی از خانواده های جانبازان شیمیایی و دارای بیماری های مزمن در شرایط سخت کنونی با مشکلات جدی برای تهیه اقلام غذایی و بهداشتی مواجه هستند که امید است با این حمایت ها بتوانیم بخشی از مشکلات آن ها را کاهش دهیم.

 

فرمانده سپاه خوزستان در ادامه بیان داشت:جامعه پرستاران و پزشکان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هفته ها است که در حال خدمت رسانی و ایثارگری هستند و در کنار این مجموعه گروه های جهادی و بسیج به صورت شبانه روزی برای ضدعفونی، غربالگری ،تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی بین نیازمندان پای کار هستند.

 

وی گفت:آمریکا و کشورهای اروپایی مدرن ترین امکانات پزشکی و درمانی را در اختیار دارند اما مقابل ویروس کرونا کم آورده اند اما مجاهدت های بسیجیان ، جامعه پزشکی و گروه های جهادی برای مقابله با این ویروس نامیمون به مراتب ابزاری قدرتمندتر از تجهیزات پزشکی روز دنیا است.

 

سردار شاهوارپور افزود: بسیج جامعه پزشکی نیز در هفته های اخیر با تمام ظرفیت پای کار آمده است و جا دارد از تمامی مجموعه های خدمت رسان برای این تلاش ها و مجاهدت ها صمیمانه قدردانی کنیم چرا که این ایثارگری ها در هیچ نقطه ای از جهان قابل مشاهده نیست.

 

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: کمک به تقلیل آلام مردم هنر مجاهدانه ای است که در شرایط کنونی و تعطیلی بازار و فعالیت های اقتصادی در اولویت قرار گرفته است ؛ برخی از خانواده ها که درآمد خود را از دست داده اند برای تهیه اقلام ضروری زندگی با مشکل جدی مواجه شده اند.

 

وی گفت: این حرکت های جهادی در فرهنگ جامعه اسلامی ما نهادینه شده و تنها مختص کشور ما است ؛ اکنون ویروس کرونا بسیاری از کشورهای مدرن و پیشرفته جهان را از پای درآورده و نا امید کرده است اما نهضت خدمت رسانی به مردم در کشور اسلامی ایران روز به روز پررنگ تر می شود.

 

پیش از این نیز سرهنگ پاسدار دلاور عسگری مسوول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان از تولید روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک در شهرستان‌ها و سه هزار عدد در مرکز استان برای توزیع در بین مردم خبرداده بود.

 

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.