بازدید صبحگاهی مدیر منطقه ۸ از پارکها و فضاهای سبز شهری
 
  بازدید صبحگاهی مدیر منطقه ۸ از پارکها و فضاهای سبز شهری

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ در راستای احصای نیازها و کمبودهای پارکها و فضاهای سبز شهری از بوستان تلاش و بلوار سپهر بازدید کرد .    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمد رضا قنواتی مدیر منطقه با اظهار اینکه شهرداری منطقه ۸ از ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه فضای سبز […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ در راستای احصای نیازها و کمبودهای پارکها و فضاهای سبز شهری از بوستان تلاش و بلوار سپهر بازدید کرد .

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمد رضا قنواتی مدیر منطقه با اظهار اینکه شهرداری منطقه ۸ از ظرفیت های بسیار مناسبی در حوزه فضای سبز برخوردار می باشد گفت: بدنبال آن هستیم   که باتوجه به پتانسیل خوب و بالایی که در سطح منطقه وجود دارد با افزایش تجهیزات مناسب با نیاز شهروندان توسعه لازم را در مدیریت پارکها و فضاهای سبز بوجود آوریم .

وی در این بازدید ضمن بررسی کمبودها و نقاط ضعف ، دستورات لازم را جهت رسیدگی و برطرف کردن مشکلات و تجهیز بوستان تلاش به ست بازی کودکان را صادر کرد که تا اسرع وقت برطرف گردد .

قنواتی با بیان اینکه پارکهای سطح منطقه باید در شان شهروندان عزیز باشد، گفت: تمام تلاش ما کسب رضایت شهروندان و رسیدگی به درخواست های آنها در کوتاهترین زمان ممکن می باشد چرا که توسعه پارکهای محله ای زمینه حضور فعالیت های اجتماعی و تفریحی را برای ساکنین آن محلات فراهم می آورد.