عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر گفت : سانحه رانندگی در جاده شوشتر- مسجدسلیمان چهار کشته و سه مصدوم برجای گذاشت . سید مهدی ایوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : این حادثه حدود ساعت ۱۶ در نزدیکی روستای آبگاه گزارش شد که به دلیل بروز آتش […]

عصر خوزستان:

تصادف در جاده شوشتر- مسجدسلیمان چهارکشته برجا گذاشت

اهواز – ایرنا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر گفت : سانحه رانندگی در جاده شوشتر- مسجدسلیمان چهار کشته و سه مصدوم برجای گذاشت .

سید مهدی ایوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : این حادثه حدود ساعت ۱۶ در نزدیکی روستای آبگاه گزارش شد که به دلیل بروز آتش سوزی بر اثر این سانحه ۲ خودروی آتش‌نشانی نیز به محل اعزام شد .

وی افزود : این حادثه در پی برخورد یک دستگاه خودروی سمند با خودروی تیبا رخ داد که چهار تن از سرنشینان در دم کشته و سه تن دیگر به شدت زخمی شدند .

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شوشتر ادامه داد : مصدومان این حادثه توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان های شوشتر منتقل شدند .

وی گفت : خودروی تیبا در این حادثه دچار آتش سوزی شده بود که با تلاش آتش‌نشانان ، مهار آتش انجام شد .

به گزارش ایرنا جاده شوشتر – مسجد سلیمان از محورهای حادثه خیز استان است که نیاز است متولیان برای تعریض و ایمن سازی آن وارد عمل شوند چرا که این جاده برخی شهرهای شمال خوزستان را به مرکز استان و برخی از شهرهای استان را به جاده اندیکا -شهرکرد متصل می کند .

منبع: ایرنا