عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت:  بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان آبادان همکاری دارند. بیژن ربیعی شنبه ، اظهار داشت: در مجموع ستاد انتخابات شهرستان آبادان ۱۸۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته که ۱۳۹ شعبه […]

عصر خوزستان:

پنج هزار و ۲۰۰ نفر برگزاری انتخابات در آبادان را برعهده دارند

آبادان – ایرنا – معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت:  بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان آبادان همکاری دارند.

بیژن ربیعی شنبه ، اظهار داشت: در مجموع ستاد انتخابات شهرستان آبادان ۱۸۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته که ۱۳۹ شعبه مربوط به آبادان و بخش مرکزی و ۴۱ شعبه مربوط به بخش اروندکنار است.

وی افزود: ۱۹۵ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به عنوان  نامزد رقابت خواهند کرد که ۱۶۴ نامزد در آبادان ۱۲ نامزد در چوئبده و ۱۹ نامزد در اروندکنار خواهند بود.

ربیعی به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود:طبق دستورالعمل ستاد انتخابات کشور نامزدهای انتخاباتی فقط مجاز به برپایی ستاد تبلیغاتی در فضای باز و با رعایت اصول ایمنی سازه و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

 وی اظهار داشت:با توجه به شرایط خاص کرونا در منطقه برپایی ستاد تبلیغاتی در اماکن سربسته ممنوع است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مشارکت حداکثری  مردم در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان انقلاب و کشور را نقش بر آب خواهد کرد.

وی افزود:  امروز انتظار می‌رود مردم با مشارکت در انتخابات ،نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور، شهرها و روستاها  ایفا کنند و دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز در کمال صحت، دقت و امانتداری از آرای مردم صیانت می کنند.

۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های محل بستری این بیماران در آبادان پیش‌بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

منبع: ایرنا