به شعور مردم توهین نکنید
به شعور مردم توهین نکنید

عصرخوزستان: حکایت بارندگی اهواز و گلایه و شکایت از ناکارآمدی مسئولین شهرداری و آبفا اهواز آنقدر تکرار شده که تکرار آن پس از هر باران، دیگر ملال آور شده است.   به گزارش عصرخوزستان، گزارش های تصویری و کلیپ ها از ورود فاضلاب و آب به زندگی شهروندان پس از هر بارندگی، منتشر می شود […]

عصرخوزستان: حکایت بارندگی اهواز و گلایه و شکایت از ناکارآمدی مسئولین شهرداری و آبفا اهواز آنقدر تکرار شده که تکرار آن پس از هر باران، دیگر ملال آور شده است.

 

به گزارش عصرخوزستان، گزارش های تصویری و کلیپ ها از ورود فاضلاب و آب به زندگی شهروندان پس از هر بارندگی، منتشر می شود اما نتیجه این انتشارها و رسانه ای شدن ناکارآمدی ها، نه تنها تاکنون تاثیری نداشته بلکه سبب پیدایش مدیرانی شده که به جای پاسخگویی و عذرخواهی، انگشت اتهام را به سمت شهروندان نشانه می روند.

 

 

 

مدیرانی که پس از بارندگی دو ساعته ی آذر ماه اهواز، باید پاسخگوی ناکارآمدی خود می شدند، به جای رفع نقاط بحرانی برای جلوگیری از تکرار، پس از گذشت یک ماه از مصیبت آبگرفتگی یک هفته ای، از احتمال خرابکاری عده ای در بارندگی سخن راندند. نتیجه چنین نگرشی سبب شد بار دیگر و این بار در پنجم بهمن، فقط با چند میلیمتر بارندگی، فاضلاب و آب در خیابان ها فوران کند.

 

 

عده ای از مدیران، آبگرفتگی وسیع در آذر ماه اهواز را نتیجه بارش های بی سابقه و همچنین اقدامات خرابکارانه در برخی مناطق اهواز عنوان می کردند اما با این بارش چند میلیمتری دیروز اهواز مشخص  که مشکل اهواز نه باران های ۷۰ میلیمتری آذر ماه و یا چند ملیمتری بهمن ماه، بلکه درد اهواز مسئولین ناکارآمدی هستند که برای توجیه ناکارآمدی خود به شعور مردم هم توهین می کنند.

 

 

شهردار اهواز همراه با معاونش سری به مناطق مختلف اهواز بزند تا ببیند فقط چند میلیمتر بارندگی در اهواز چه مصیبتی را برای شهروندان رقم زده است. لطفا در توجیه ناکارآمدی خود به شعور مردم توهین نکنید.