گزارش تصویری ازطرح  پاکسازی شب عیدفطر بازارچه های منطقه شش
 
  گزارش تصویری ازطرح  پاکسازی شب عیدفطر بازارچه های منطقه شش

عصر خوزستان: شهرداری منطقه شش در آستانه عید سعید فطر اقدام به پاکسازی و نظافت بازارچه های سطح منطقه و جمع آوری و انتقال حجم زیادی از انواع پسماندهای خشک و‌ تر در یک شب قبل از عید سعید فطر به استقبال این روز فرخنده رفت. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز،امیر کعبی […]

عصر خوزستان:

شهرداری منطقه شش در آستانه عید سعید فطر اقدام به پاکسازی و نظافت بازارچه های سطح منطقه و جمع آوری و انتقال حجم زیادی از انواع پسماندهای خشک و‌ تر در یک شب قبل از عید سعید فطر به استقبال این روز فرخنده رفت.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز،امیر کعبی گفت:این شهرداری با خدمات رسانی و تبلیغات محیطی در مسیرها و میادین اصلی محدوده منطقه شش، برخورداری از برکات و فضیلت ماه ضیافت خدا و ماه بخشش بندگان مقرب خداوند را به تمامی روزه داران و صابران تبریک و تهنینت گفت.

بنابراین گزارش به منظور گرامیداشت عید سعید فطر پاکسازی بازارچه ی کیان، بازارچه زینب و بازارچه فرحانی کوی علوی منطقه شش با حضورامیر کعبی مدیر منطقه، معاونین، مسئولین و عوامل اجرایی و خدماتی منطقه، یک شب قبل از عید سعید فطر تا ساعات سحرگاهی روز عید ادامه داشت.

کعبی افزود: عملیات پاکسازی بازارچه ها در شب عید با وجود ازدحام جمعیت و خرید شب عید شهروندان و ترافیک سنگین در سطح حوزه به نحو احسن انجام شد، این اقدام گسترده که توسط 200 نفر از عوامل اجرایی و خدماتی و با تجهیزاتی شامل 45 دستگاه ماشین حمل زباله، سه لودر، یک دستگاه بکهول، یک دستگاه بیل میکانیکی، یک دستگاه جارو مکانیکی، سه دستگاه تانکر آب پاشی ویک دستگاه المان شور و جدول شور اجرایی شد، 300 تن زباله تر و خشک جمع آوری شد.

همچنین در همین راستا بازارچه ها ی سطح منطقه بویژه بازارچه کیان که یکی از بازارچه های مهم و معروف شهر اهواز است با هدف ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی و احیای حقوق شهروندی در شب عید فطر از هر گونه زباله پاک‌سازی شد .