بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به همراه رئیس راهور استان خوزستان از مدیریت کنترل ترافیک
 
  بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به همراه رئیس راهور استان خوزستان از مدیریت کنترل ترافیک

عصر خوزستان: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به همراه رئیس راهور استان خوزستان از مرکز مانیتورینگ مدیریت کنترل ترافیک و نیز از محل سرورهای این معاونت بازدید نمودند و از روند فعالیتهای مدیریت کنترل ترافیک باخبر شدند. به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، معاون حمل و […]

عصر خوزستان:

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به همراه رئیس راهور استان خوزستان از مرکز مانیتورینگ مدیریت کنترل ترافیک و نیز از محل سرورهای این معاونت بازدید نمودند و از روند فعالیتهای مدیریت کنترل ترافیک باخبر شدند.

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، معاون حمل و نقل و ترافیک به همراه رئیس پلیس راهور استان خوزستان و رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز در ابتدا از محل سرورهای این معاونت که در سازمان فاوا مستقر هستند، بازدید نموده و سپس در محل مدیریت کنترل ترافیک حضور یافتند و ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ این مدیریت، از روند فعالیتهای آن باخبر شدند و به بررسی وضع موجود تقاطعات هوشمند ترافیکی، سامانه های ثبت تخلف و دوربینهای نظارتی پرداختند.

عبدالامیر مجدم با اشاره به برنامه ریزی های بعمل آمده در سال جاری مربوط به توسعه سامانه های ترافیکی هوشمند و توسعه زیرساخت فیبر نوری شبکه حمل و نقل به اهمیت تأمین امکانات و تجهیزات و لزوم بهره برداری هرچه سریعتر از آنها تاکید کرد.

در پایان بازدید، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به اهمیت و لزوم تأمین خواسته ها و بهره برداری مناسب پلیس راهور از این مرکز، تصریح کرد: این معاونت در راستای برقراری ارتباط و تعامل نزدیک و نیز همکاری لحظه ای با پلیس راهور از آمادگی کامل جهت پذیرش و استقرار نمایندگان آنها در مدیریت کنترل ترافیک برخوردار می باشد.