به دنبال اعتمادسازی بین شهروندان و شهرداری هستیم
 
  به دنبال اعتمادسازی بین شهروندان و شهرداری هستیم

عصر خوزستان: ابراهیم نوشادی، شهردار اهواز از تعامل و همکاری بالای سایر دستگاه ها با شهرداری اهواز در راستای حل مشکلات شهری خبر داد. به گزارش امور ارتباطات، ابراهیم نوشادی، شهردار اهواز در جمع مسئولین شهرداری با اشاره به پروژه های در حال انجام در سطح شهر عنوان کرد: در صورتی که این پروژه ها […]

عصر خوزستان:

ابراهیم نوشادی، شهردار اهواز از تعامل و همکاری بالای سایر دستگاه ها با شهرداری اهواز در راستای حل مشکلات شهری خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات، ابراهیم نوشادی، شهردار اهواز در جمع مسئولین شهرداری با اشاره به پروژه های در حال انجام در سطح شهر عنوان کرد: در صورتی که این پروژه ها در برنامه زمان بندی خود به سرانجام برسند، شاهد اعتماد هرچه بیشتر شهروندان به مجموعه شهرداری خواهیم بود.
وی با بیان این که شهرداری اهواز دارای تشکیلات منسجمی است تاکید کرد: کارها باید در زمان خودش انجام شود. از سال های گذشته پروژه یادمان سردار شهید هور، حاج علی هاشمی تکمیل نشده که درنظر است با طی مراحل قانونی هرچه سریع تر یادمان تکمیل و آماده ی افتتاح گردد.
نوشادی در ادامه به همکاری سایر دستگاه ها با هماهنگی شهرداری اهواز در جهت حل مشکلات شهری اشاره و اضافه کرد: فرصت مناسبی پیش آمده تا همه ی دستگاه ها در کنار هم برای شهر و شهروندان تلاش کنند. سایر مسئولین شهرداری به نوبه ی خود باید حداکثر همت خود را به کار بندند تا پروژه های تعریف شده هرچه سریع تر تکمیل گردند.