جدال بی پایان آتش نشانان اهوازی با شعله های آتش
 
  جدال بی پایان آتش نشانان اهوازی با شعله های آتش

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 16 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیستم خردادماه سال جاری ساعت 12 و 48 دقیقه با […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز 16 عملیات انجام شده اطفا حریق و امداد و نجات در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان را تشریح کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: بیستم خردادماه سال جاری ساعت 12 و 48 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، واژگونی خودرو پیکان وانت در مسیر بلوار نفت اطلاع رسانی شد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی و رفع نشت بنزین خودرو واژگون شده را به حالت اولیه بازگردادند و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.
قنبری به بروخودرو خودرو پراید و پژو 405 ساعت 14و 34 دقیقه در مسیر بلوار اکباتان زیر پل فولاد اشاره و بیان کرد: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و ابزار برش و تخصصی ، سرنشین مرد خودرو پراید را که دچار مصدومیت شده بود خارج کردند و به اورژانس 115 تحویل دادند.
وی ادامه داد: مهار حریق منزل مسکونی ساعت 14 و 39 دقیقه در منطقه گلستان به علت نشت سیلندرگاز، مهار حریق کنتور برق مسکونی ساعت 15 و 55 دقیقه در منطقه کیانشهر ، مهار حریق فضای سبز ساعت 17و31 دقیقه در مسیر جاده بقایی و مهار حریق نیزار ساعت 18 و 57 دقیقه در میدان فرودگاه را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان برشمرد.
قنبری به وقوع آتش سوزی چند کانکس ساعت 19 و 13دقیقه در شهرستان کارون پشت نمایشگاه خودرو اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و با تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را اطفا کردند.ضمن اینکه حریق نیزار ساعت 20 و 53 دقیقه در منطقه کیان آباد خیابان 32 غربی ، حریق ساختمان متروکه ساعت 22 و چهار دقیقه در خیابان یک آسیاباد و حریق انبار مرغداری ساعت 22 و 40 دقیقه در مسیر حمیدیه با تلاش آتش نشانان مهار شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات ازکابین آسانسور مجتمع های مسکونی در مناطق پردیس، زیتون کارمندی خیابان زیتون و خیابان یوسفی نژاد، گلستان خیابان اسفند، کیان آباد خیابان وهابی و عملیات نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه نادری خیابان آهنگری 12 شهروند را نجات دادند.