عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تغییرات محسوس دمایی در خوزستان تا روز دوشنبه هفته جاری نخواهیم داشت و در روز سه شنبه روند افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود. به گزارشر روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ […]

عصر خوزستان:

پیش‌بینی افزایش سه درجه‌ای دمای خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تغییرات محسوس دمایی در خوزستان تا روز دوشنبه هفته جاری نخواهیم داشت و در روز سه شنبه روند افزایش ۲ تا سه درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارشر روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۷.۱ و ایذه با ۲۰.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۵.۷ و حداقل ۲۶.۶ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی افزود: تا اواخر وقت فردا دوشنبه وزش باد به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط تا شدید خواهد بود و در بعدازظهرها برخاستن گرد و غبار محلی برای ساعاتی دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت: در روز سه‌شنبه از شدت باد در خوزستان کاسته می‌شود و مجدد از روز چهارشنبه وزش باد متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

بنابراین گزارش تا اواخر هفته به تناوب شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.
 

منبع: ایرنا