رونمایی از ۸ فرصت سرمایه‌گذاری مناطق نفت‌خیز جنوب
رونمایی از ۸ فرصت سرمایه‌گذاری مناطق نفت‌خیز جنوب

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رویداد بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام، از هشت فرصت سرمایه‌گذاری در تاسیسات فرآورش سیار نفت خود رونمایی کرد. به گزارش عصر خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد در جریان رویداد بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام که امروز […]

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رویداد بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام، از هشت فرصت سرمایه‌گذاری در تاسیسات فرآورش سیار نفت خود رونمایی کرد.

رونمایی از ۸ فرصت سرمایه‌گذاری مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش عصر خوزستان، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد در جریان رویداد بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام که امروز (سه‌شنبه، چهارم خردادماه) برگزار شد، از هشت فرصت سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه تاسیسات فراورش سیار نفت رونمایی شده است.

بر اساس این گزارش، خرید خدمات، تامین، نصب، راه‌اندازی، راهبری، تعمیرات و نگهداری هشت مجموعه فرآورشی سیار در مخازن نفتی اهواز، مسجدسلیمان، رگ‌سفید، کوپال و رامشیر در مجموع به ظرفیت ۲۲۰ هزار بشکه برای جلب همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورمحور معرفی شده است.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این رویداد گفت: در برنامه افزایش ظرفیت تولید نفت این شرکت، احداث واحدهای پیش‌ساخته عمدتا در حوزه فرآورش نفت نمکی پیش‌بینی شده است که بر اساس تصمیم ستاد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران می‌توان از توان شرکت‌های فناور در قالب پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برای واحدهایی با ظرفیت کمتر از ۲۵ هزار بشکه استفاده کرد و با عبور از بوروکراسی‌های مرسوم، این کار را در کمترین زمان ممکن به نتیجه رساند.