اجرای عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز منطقه ۲ شهرداری اهواز
 
  اجرای عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز منطقه ۲ شهرداری اهواز

عصر خوزستان: به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی، عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز منطقه ۲ شهرداری اهواز اجرا شد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو،محمدسعید حردانی گفت : عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز به طول دوهزار متر لوله دو اينچ و ٥٠ متر لوله […]

عصر خوزستان:


به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی، عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز منطقه ۲ شهرداری اهواز اجرا شد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو،محمدسعید حردانی گفت : عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز به طول دوهزار متر لوله دو اينچ و ٥٠ متر لوله ٨اينچ و ١٨٥ متر لوله ٣ اينچ انجام شد.
به گفته حردانی مدیر این منطقه این عملیات جهت آبیاری فضای سبز ساحلي بين پل هلالي و پل نادري سمت ساحل ، ساحلي غربي پارك جزيره، امانيه و ادامه مسير مهر شهر متر اجرا شد.
او با یادآوری اهمیت آب‌رسانی برای حفظ و گسترش فضای سبز به منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره شهر بیان کرد: این اقدام موجب می‌شود تا شبکه آبیاری توسعه یافته و آب‌رسانی به درختان و فضاهای سبز سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود و نظارت بر این اقدامات کاملاً کارشناسانه باشد.

مدیر منطقه دو ابراز کرد: اهمیت موضوع آب و ضرورت صرفه جویی در منابع آبی به ویژه در بحث آبیاری فضای سبز شهری با استفاده از روش‌های نوین آبیاری و استفاده از آب خام می‌تواند اثر‌های مثبتی را به همراه داشته باشد و این مجموعه از شهرداری تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت آبیاری و صرفه جویی در مصرف آب بکار خواهد برد.