ادای احترام مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان به سردار شهید حاج علی هاشمی
 
  ادای احترام مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان به سردار شهید حاج علی هاشمی

عصر خوزستان: رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از حضور مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان و هیئت همراه در محل یادمان سردار شهید حاج علی هاشمی و شهدای مدفون در گلزار شهدای اهواز و ادای احترام به این شهیدان خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس این سازمان […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز از حضور مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان و هیئت همراه در محل یادمان سردار شهید حاج علی هاشمی و شهدای مدفون در گلزار شهدای اهواز و ادای احترام به این شهیدان خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره رئیس این سازمان با اعلام خبر فوق عنوان کرد: صبح امروز، ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان و هیئت همراه با حضور بر سر مزار مطهر شهید حاج علی هاشمی، شهدای گمنام، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به مقام شامخ شهیدان احترام گذاشت.

وی ادامه داد: حضور مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان با برنامه ریزی و اطلاع قبلی بوده و در فرصت یاد شده وی به نمایندگی از باشگاه از خانواده های دکتر عسگری (شهید مدافع سلامت) و شهید الهایی (شهید مدافع امنیت) تقدیر کرده و به عنوان یادگاری، نشان و پیراهن باشگاه سپاهان اصفهان را به ایشان هدیه داد.