عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که علائم مشکوک به کرونا دارند به نزدیک ترین بیمارستان محل سکونتشان مراجعه کرده و تصور نکنند که حتما باید به بیمارستان رازی بروند. به گزارش ایرنا دکتر فرهاد سلطانی چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ما در […]

عصر خوزستان:

افراد کرونایی خوزستان به نزدیکترین بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند

اهواز – ایرنا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که علائم مشکوک به کرونا دارند به نزدیک ترین بیمارستان محل سکونتشان مراجعه کرده و تصور نکنند که حتما باید به بیمارستان رازی بروند.

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد سلطانی چهارشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ما در هر منطقه ای از اهواز، پذیرش بیماران را انجام می دهیم لذا از بیماران درخواست می کنیم تنها به بیمارستان رازی  اهواز مراجعه نکنند.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان های سینا، امیرالمومنین، امام خمینی (ره) و نفت اهواز پذیرای بیماران هستند لذا بیماران می توانند با توجه به محل سکونت به نزدیک ترین مرکز مراجعه کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از آنجا که بیمارستان رازی با ازدحام زیادی رو به رو است مجبور به جا به جایی بیماران به دیگر بیمارستان ها هستیم.

وی افزود: در هفته اخیر آمار روزانه مراجعان به بیمارستانها ومراکز درمانی استان سیر تصاعدی داشته که نشان دهنده گسترش بیماری است به همین دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی یک امر اجتناب ناپدیر است که متاسفانه برخی از مردم توجهی به این امر ندارند.

سلطانی با اشاره به شرایط نگران کننده استان در روزهای آینده گفت: از هم استانیهای عزیز درخواست داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات را در دستور کار قرار دهند. 

وی افزود: خدمات رسانی به بیماران کرونایی همچنان در حال انجام است و مشکلی از بابت پذیرش بیمار نداریم اگرچه آمار بالارونده بیماری قدری نگران کننده است.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا