عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برطرف کردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این حوزه است. به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شادگان بیان کرد: در مدت اخیر تلاش‌های خوبی از سوی مسوولان […]

عصر خوزستان:

برطرف کردن مشکلات بهداشت و درمان شادگان نیازمند توجه بیشتر است

آبادان – ایرنا – سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برطرف کردن مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این حوزه است.

به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شادگان بیان کرد: در مدت اخیر تلاش‌های خوبی از سوی مسوولان محلی برای برطرف کردن مشکلات حوزه بهداشت شادگان صورت گرفته اما این اقدامات کافی نبوده و سعی می‌کنیم که خدمات بهتر و بیشتر که در شان و منزلت مردم ولایتمدار شهرستان شادگان باشد ارایه کنیم.

وی با بیان اینکه از افرادی که شرایط دریافت واکسن را دارند درخواست می‌کنیم نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند، افزود:مدیران ادارات شادگان موظف به انجام روند واکسیناسیون برای تمام کارکنان هستند و از این پس اولویت ارایه خدمات اداری و عمومی مورد نیاز براساس کارت واکسیناسیون ارایه می‌شود. 

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست احداث بیمارستان جدید را مهمترین خواسته مردم شادگان دانست و گفت: با توجه به جمعیت شهرستان و وجود یک بیمارستان امیدواریم این موضوع در سطح وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تامین اعتبار و هرچه زودتر وارد فاز اجرایی شود.

حجت الاسلام ‌مجید ناصری‌نژاد افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان تسریع در فرآیند ترخیص کالاهای سلامت محور ملوانی از گمرک و تسریع در پاسخ آزمایشات لازم توسط سازمان غذا و دارو را باید در دستور کار قرار دهد.

وی گفت‌: اقدامات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان در راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است زیرا آنها با کمترین امکانات در حال تلاش هستند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

شادگان زیرنظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

منبع: ایرنا