عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: برای جذب بازیکن و تقویت تیم به شدت با مشکل مالی مواجه هستیم. جهانگیر کی‌شمس شنبه ، اظهار داشت:در بازار نقل و انتقال به دلیل مشکل مالی نمی‌توانیم همانند تیم‌های پولدار بخصوص تیم های صنعتی موفق باشیم و در یک جنگ نابرابر و ناعادلانه باید ورود کنیم. […]

عصر خوزستان:

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با مشکل مالی مواجه است

آبادان – ایرنا – سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: برای جذب بازیکن و تقویت تیم به شدت با مشکل مالی مواجه هستیم.

جهانگیر کی‌شمس شنبه ، اظهار داشت:در بازار نقل و انتقال به دلیل مشکل مالی نمی‌توانیم همانند تیم‌های پولدار بخصوص تیم های صنعتی موفق باشیم و در یک جنگ نابرابر و ناعادلانه باید ورود کنیم.

وی افزود: قیمت ۲ بازیکن تیم‌های صنعتی برابر با بودجه یک فصل تیم صنعت‌نفت آبادان است لذا این تیم توان جذب بازیکن باکیفیت را ندارد این در حالی است که از تیم صنعت‌نفت آبادان در استان خوزستان انتظار زیادی برای کسب رتبه تک رقمی در جدول لیگ برتر است.

سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: تنها اعتباری که قرار است به باشگاه صنعت‌نفت پرداخت شود کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند است که هنوز به حساب باشگاه واریز نشده است.

وی بیان کرد: متاسفانه باشگاه‌های نفتی از کمک دولت منع شده اند اما این قانون به درستی اجرا نشده و تیم‌های صنعتی، استقلال و پرسپولیس به روش‌های مختلف از کمک‌های دولتی بهره می‌برند اما تیم‌های لیگ برتری نفتی با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کنند که این عادلانه نیست.

کی‌شمس افزود: فوتبال و صنعت نفت آبادان تنها دل‌خوشی مردم آبادان است و نباید این دلخوشی را از آنها گرفت، مردم آبادان با تیم محبوب خود زندگی می‌کنند اما این تیم اکنون بدون حامی است و با این روند نتیجه گیری سخت خواهد بود.

وی اظهار داشت: برخی بازیکنان از تیم جدا شدند و تعدادی دیگر از بازیکنان نیز پیشنهاد مالی بهتر از صنعت نفت را دارند و نمی‌توان آنها را مجاب به ماندن کرد و ادامه این روند باعث می‌شود داشته‌های فصل خود را نیز از دست دهیم.

سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: امیدواریم نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان فکری به حال تیم کنند تا زمان را بیشتر از دست ندهیم.

تاکنون عبدالله ناصری، حمد فلاح‌زاده و رضا خالقی‌فر بازیکنان فصل پیش تیم صنعت‌نفت آبادان به ترتیب به تیم های تراکتورسازی تبریز، خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان پیوستند.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا