عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این شرکت در ارزیابی سالانه جشنواره شهید رجایی خوزستان در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه نخست این جشنواره شد. مهرداد فارسی مدان روز سه‌شنبه در حاشیه آیین معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی خوزستان که به صورت مجازی برگزار شد درگفت وگو با […]

عصر خوزستان:

شرکت توزیع برق اهواز رتبه نخست جشنواره شهید رجایی خوزستان را کسب کرد

اهواز – ایرنا – سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این شرکت در ارزیابی سالانه جشنواره شهید رجایی خوزستان در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه نخست این جشنواره شد.

مهرداد فارسی مدان روز سه‌شنبه در حاشیه آیین معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی خوزستان که به صورت مجازی برگزار شد درگفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: عامل اصلی این موفقیت، تلاش و کوشش همه همکاران در تمام سطوح می باشد که با توسعه و ترویج فرهنگ خدمت به مردم و ارتقای بهره وری از بین ۷۵ دستگاه اجرایی خوزستان رتبه نخست را به دست آوردند. 

وی افزود:خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن، پاسخگو بودن و رفع مشکلات مردم در حوزه برق، توجه به حقوق شهروندی و بهبود کیفیت در وظایف ذاتی، به عنوان فرهنگ سازمانی این شرکت سرلوحه همه کارکنان قراردارد و امروز که رتبه اول را کسب کردیم وظیفه سنگین تری داریم و آن حفظ جایگاه این شرکت در این سطح است.

جشنواره شهید رجایی استان خوزستان همه ساله در هفته دولت توسط استانداری برگزار می‌شود و امسال هشتمین جشنواره آن برگزار شد.

منبع: ایرنا