عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۰ هزار حافظ قرآن در نیمه نخست امسال در یگان‌های این نیرو در کشور تربیت شدند. حجت الاسلام شبانعلی صالحی‌نسب روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از کتابخانه و مسجد پادگان دژ خرمشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا […]

عصر خوزستان:

۱۰ هزار حافظ قرآن در نزاجا تربیت شدند

آبادان – ایرنا – رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۰ هزار حافظ قرآن در نیمه نخست امسال در یگان‌های این نیرو در کشور تربیت شدند.

حجت الاسلام شبانعلی صالحی‌نسب روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از کتابخانه و مسجد پادگان دژ خرمشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال چهارهزار حافظ دیگر در نزاجا تربیت شوند.

وی با بیان اینکه تربیت ۳۵ هزار حافظ قرآن در نزاجا برنامه ریزی شده افزود: امسال به کل یگان‌ها ابلاغ کردیم که در کل نیروی زمینی کشور حدود ۱۴ هزار حافظ از یک جزء تا ۳۰ جزء تربیت کنیم.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا کشور گفت: همه یگان ها سهمیه دارند یعنی سهمیه خانواده‌های ارتش و سهمیه کارکنان برای حفظ قرآن مشخص شده است.

حجت الاسلام صالحی‌نسب افزود: همانطور که دشمن از شیوه های مختلفی در انحراف مخاطب استفاده می‌کند ما نیز باید از شیوه‌ هدایت را برای جذب مخاطب به کار ببریم.

وی با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های اهل‌بیت(ع) ۲۴ شیوه برای جذب مخاطب وجود دارد گفت: افتتاح این کتابخانه صوتی یکی از شیوه‌های گسترش معارف اهل بیت(ع) است که با شیوه جدید و جاذبه آفرین است.

پادگان دژ ارتش جمهوری اسلامی تا آزادسازی خرمشهر در سال ۶۱ در اشغال دشمن بعثی قرار داشت.

منبع: ایرنا