عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۹ معتاد متجاهر نیز در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دزفول دستگیر شدند. سرهنگ روح اله گراوندی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه […]

عصر خوزستان:

۱۹ معتاد متجاهر و ۲ سارق حرفه‌ای در دزفول دستگیر شدند

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۹ معتاد متجاهر نیز در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دزفول دستگیر شدند.

سرهنگ روح اله گراوندی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپ زنی در سطح شهرستان دزفول شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تیم عملیات پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی هویت ۲ سارق حرفه ای را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۴۲ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دزفول 

فرمانده انتظامی دزفول همچنین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران کلانتری ۱۳ اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضربتی با هماهنگی مرجع قضائی تعداد ۱۹ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد داده شدند.

سرهنگ گراوندی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

منبع: ایرنا