عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – ۴۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان روز شنبه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایرنا این پروژه‌های ورزشی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال همزمان با دیگر پروژه‌های ورزشی سراسر کشور، به بهره‌برداری رسید. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این […]

عصر خوزستان:

افتتاح ۴۰ پروژه ورزشی خوزستان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ورزش

اهواز – ایرنا – ۴۰ پروژه ورزشی در استان خوزستان روز شنبه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا این پروژه‌های ورزشی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال همزمان با دیگر پروژه‌های ورزشی سراسر کشور، به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این آیین که در استانداری خوزستان برگزار شد گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، سه هزار و ۵۰۰ مترمربع به فضای ورزشی سرپوشیده و هزار و ۸۵۰ مترمربع به فضای ورزشی روباز خوزستان اضافه شد.

وی با اشاره به افزایش ۲ درصدی سرانه ورزش خوزستان افزود: در چهار سال گذشته ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی در ورزش خوزستان هزینه شده که نسبت به سال ۹۵ رشد ۵۰۰ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: ۱۲۴ پروژه عمرانی ورزشی درچهار سال گذشته در خوزستان بهره‌برداری شد و امروز نیز ۴۰ پروژه دیگر به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۵۰ پروژه دیگر ورزشی در خوزستان بهره‌برداری می‌شود گفت: سه پروژه شاخص خوزستان یعنی مجموعه ورزشی بانوان معلول در اهواز، خانه کشتی اندیمشک و خانه کشتی ایذه تا اسفند ۱۴۰۰ با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بهره برداری می شوند.

حیدری گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات استانی بتوانیم ۴۵ پروژه نیمه تمام ورزشی خوزستان را به سرانجام برسانیم. 

زمین چمن مصنوعی، سالن تمرینی و تیراندازی و احداث خوابگاه ورزشی عمده پروژه‌های ورزشی در خوزستان بودند که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسیدند.

منبع: ایرنا