عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و سپاهان که عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار و با برتری سه بر صفر سپاهان به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود. به گزارش ایرنا تیم سپاهان با پیروزی در این بازی توانست به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسد. […]

عصر خوزستان:

حاشیه های بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان

اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و سپاهان که عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار و با برتری سه بر صفر سپاهان به پایان رسید، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش ایرنا تیم سپاهان با پیروزی در این بازی توانست به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برسد.

این در حالی است که شاگردان محرم نویدکیا موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردند و می‌توانستند در امر گلزنی بهتر ظاهر شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان که اولین بازی خانگی فصل خود را در اهواز انجام می‌داد در دیدار برابر سپاهان که فصل گذشته یک بار این تیم را شکست داده بود، انگیزه زیادی داشت.

شاگردان نویدکیا که نمی‌خواستند بازنده بازی باشند به دنبال کسب سه امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به اصفهان بروند.

نفت مسجدسلیمان به دلیل خرابی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی نتوانست در زمین خانگی خود در هفته دوم لیگ برتر به میدان برود.

تیم نفت مسجدسلیمان  در حالی که قصد ورود به ورزشگاه شهدای فولاد اهواز را داشت، مسئولان ورزشگاه به دلیل پرداخت نشدن مبلغ لازم از این کار ممانعت کردند.

بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان حدود ۲۵ دقیقه پشت درب ورزشگاه ماندند تا در نهایت رئیس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان چکی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال صادر کرد و مجوز حضور تیم نفت در ورزشگاه داده شد.

عدم به موقع حضور بازیکنان در ورزشگاه موجب شد تا زمان گرم کردن ۲ تیم قبل از شروع مسابقه کمتر  از حد معمول باشد.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون تماشاگر است حدود ۵۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه حضور داشته و نظاره‌گر بازی بودند.

به منظور پیشگیری از ابتلای به ویروس کرونا بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظر مسابقه به همراه افسران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه با ماسک و دستکش مخصوص از وضعیت ورزشگاه دیدن کردند.

۲ بازیکن نفت به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشتند اما در سوی مقابل سپاهان با ترکیب کامل پا به این مسابقه گذاشت.

تعدادی از خبرنگاران و عکاسان که برای پوشش خبری قصد ورود به ورزشگاه را داشتند از حضورشان ممانعت شد که پس از ۴۵ دقیقه وارد ورزشگاه شدند.

آنالیزورهای فولاد در ورزشگاه حضور داشتند و بازیکنان هر ۲ تیم را به دقت زیر نظر گرفته‌اند.

اعتراض نیمکت نشینان تیم نفت مسجدسلیمان به داوری باعث شد که داور به یکی از مربیان این تیم کارت زرد نشان دهد.

در نیمه دوم محرم نویدکیا سرمربی سپاهان، ۲ بازیکن صلی تیم خود سروش رفیعی و شهریار مغانلو را تعویض کرد. شماری از مسئولان شهر مسجدسلیمان نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

بازیکنان سپاهان  در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشته و توانستند برای سه بار دروازه نفتی ها را باز کنند.

در نیمه دوم نفتی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند اما نتوانستند در امر گلزنی موفق باشند.
در این دیدار مسعود ریگی بازیکن سپاهان کارت زرد دریافت کرد.

کادر فنی تیم سپاهان و بازیکنان پس از پایان بازی به جشن و شادی پرداختند.

هر سه گل این رقابت، در نیمه اول زده شد و نیمه دوم گلی به ثمر نرسید. 

تیم سپاهان با این برد ۶ امتیازی شده و در مکان نخست رده بندی جای گرفت. همچنین تیم نفت مسجدسلیمان با یک امتیاز در مکان دهم قرار دارد.

منبع: ایرنا