عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: اگر روز گذشته در مورد سازمان لیگ و فدراسیون صحبت کردم، قصد جسارت نداشتم بلکه معتقدم که برنامه ریزی های لیگ باید بهتر شود. به گزارش ایرنا محرم نویدکیا یکشنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: بازی […]

عصر خوزستان:

نویدکیا: برنامه ریزی لیگ باید بهتر شود

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: اگر روز گذشته در مورد سازمان لیگ و فدراسیون صحبت کردم، قصد جسارت نداشتم بلکه معتقدم که برنامه ریزی های لیگ باید بهتر شود.

به گزارش ایرنا محرم نویدکیا یکشنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: بازی امروز ۲ نیمه متفاوت داشت. نیمه اول فوق العاده خوب بود و تمام فضاها را خوب پوشش دادیم اما در نیمه دوم، بازی  معمولی را ارائه دادیم.

وی افزود: بازیکنان ما بعد از زدن سه گل خیالشان راحت بود به همین دلیل  بازی معمولی ارائه دادند. این دیدگاه جهان سومی متاسفانه در فوتبال ما وجود دارد و فصل قبل نیز این مشکل را داشتیم.

سرمربی سپاهان گفت: در نیمه دوم وقتی توپ را از دست می‌دادیم، هیچ کدام از بازیکنان هجومی ما بازی را دنبال نمی کردند همچنین فاصله خط دفاع و هجومی ما زیاد شد و این موضوع برای تیمی مثل سپاهان خوب نیست.

وی در مورد انتقادهایی که شب گذشته در مورد محل برگزاری مسابقه داشت گفت: هنوز هم پای انتقادم هستم زیرا مسئولیت در تیمی مثل سپاهان خیلی سخت است و ما تا روز گذشته نمی دانستیم در کجا باید به میدان برویم‌.

نویدکیا ضمن تبریک روز دوم آبان ماه به تمامی سپاهانی ها گفت: دوم آبان روزی است که برای اولین بار تیم سپاهان به جام باشگاه‌های جهان صعود کرد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان با برتری سه بر صفر سپاهان به پایان رسید.

منبع: ایرنا