کمک‌رسانی صنعت نفت به مناطق زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد
کمک‌رسانی صنعت نفت به مناطق زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد

خدمات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سه حوزه تأمین ماشین‌آلات راهسازی، کمک‌های مؤمنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد. به گزارش عصر خوزستان به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیریت ترابری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان […]

خدمات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سه حوزه تأمین ماشین‌آلات راهسازی، کمک‌های مؤمنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد.

کمک‌رسانی صنعت نفت به مناطق زلزله‌زده اندیکا ادامه دارد

به گزارش عصر خوزستان به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیریت ترابری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از ابتدای وقوع زمین‌لرزه اندیکا با اعزام انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و راه‌سازی و گروه‌های جهادی در حال امدادرسانی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری اندیکا هستند.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون ۱۰ دستگاه شامل ۶ دستگاه پیکاپ، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه لودر و دو دستگاه کمپرسی در این منطقه حضور دارند و همگام با ستاد مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌های اجرایی  به مردم منطقه خدمات‌رسانی می‌کنند.

در بخش کمک‌های مؤمنانه نیز تاکنون ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی به همراه اقلام ضروری مانند پتو و چادر از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه شهیدتندگویان تهیه و در اختیار مردم گذاشته شده است. گروه‌های جهادی نیز از زمان آغاز بحران در منطقه حضور دارند و در زمینه بازسازی منازل خسارت‌دیده مشارکت دارند.

خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ابتدای وقوع زمین‌لرزه، در بخش اعزام ماشین‌آلات مختلف سبک، سنگین و راهسازی از ۷۴۵۰ دستگاه/ روز فراتر رفته است و این امدادرسانی کماکان ادامه دارد.