عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه در بازی با تراکتورسازی باید با تمرکز بازی کنیم گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی است و هر لحظه غفلت باعث می شود آسیب ببینیم. به گزارش ایرنا جواد نکونام روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی در اهواز اظهار […]

عصر خوزستان:

نکونام: مقابل تراکتورسازی غفلت کنیم، آسیب می بینیم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه در بازی با تراکتورسازی باید با تمرکز بازی کنیم گفت: تراکتور تیم خیلی خوبی است و هر لحظه غفلت باعث می شود آسیب ببینیم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام روز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی در اهواز اظهار داشت: بازی فردا مثل تمام بازی ها برای ما مهم است، با تیم خوب و پرمهره تراکتور بازی داریم که با توجه به تغییراتی که داشته در  ۲ هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را بشناسیم تا بتوانیم برای بازی فردا به موفقیت برسیم افزود: سه بازیکن مصدوم و مریض داریم که امیدواریم فردا شرایط ایده آلی داشته باشند اما بقیه بازیکنان تقریبا آماده هستند و تلاش می کنیم با تمرکز کامل و بدون توجه به بازی های قبلی، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فولاد با اشاره به اینکه در طول هفته اخیر تمرین خیلی خوبی داشتیم گفت: از روند تیم خیلی راضی هستم و سعی می کنم ایده و برنامه مدنظرم را اجرا کنم.

وی در خصوص اضافه شدن مربی اسپانیایی به این تیم بیان کرد: مربی بدن ساز به دلیل مشکل واکسیناسیون هنوز به جمع ما اضافه نشده ولی در هفته های گذشته کار بدنسازی را به خوبی جلو بردیم و سعی می کنیم از استراحت های کوتاهی که در مسابقات به وجود می آید نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم در هفته جاری این مشکل حل شود و مربی اسپانیایی به ترکیب کادر فنی اضافه شود.

نکونام گفت: اولین بازی که در اهواز نباختیم به این فکر نمی کردیم که قرار است در آینده هم نبازیم. ما سعی می کنیم در هر بازی بهترین باشیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم تا حسرت نتیجه از دست رفته را نخوریم. من اصلا به اعداد و ارقام فکر نمی کنم و تنها به دنبال ارائه بهترین عملکرد هستم.

وی در خصوص انجام مسابقات با حضور تماشاگران افزود: اگر قرار باشد بازی ها با تماشاگر باشد باید برای همه تیم ها شرایط یکسان باشد اما حضور تماشاگران در ورزشگاه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی که باعث شود دوباره کشورمان به شرایط فاجعه بار قبل برگردد، صحیح نیست. باید سلامت افرادی که در استادیوم حضور پیدا می کنند در نظر گرفته شود. 

سرمربی فولاد در خصوص عملکرد خط تهاجمی تیم گفت: در لیگ ایران نتایج بازی ها نزدیک به هم است و بهترین راه برای نتیجه گیری دفاع است. طی سال های اخیر خلاقیت در فوتبال ایران کم شده و بازیکنان تاثیرگذاری که بتوانند نتیجه را تغییر دهند کمتر به چشم می خورند به همین دلیل تعداد گل در هر بازی  کم شده است. 

وی افزود: به آمارها توجهی ندارم بلکه رشد و پیشرفت تیم برایم مهم است که خوشبختانه اکنون در این مسیر گام برمی داریم.

دیدار تیمهای فولاد خوزستان و تراکتورسازی از ساعت ۱۶ روز سه شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود.

منبع: ایرنا