عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی جدید از دوشنبه شب وارد خوزستان می‌شود و باران و رعد و برق را به همراه دارد. به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد:  در بررسی نقشه‌های هواشناسی از امشب با ورود سامانه […]

عصر خوزستان:

سامانه بارشی از دوشنبه شب وارد خوزستان می‌شود

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی جدید از دوشنبه شب وارد خوزستان می‌شود و باران و رعد و برق را به همراه دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد:  در بررسی نقشه‌های هواشناسی از امشب با ورود سامانه بارشی ضعیفی تا اواخر فردا به صورت متناوب در سطح خوزستان به ویژه شمال، شرق و بخش‌هایی از مرکز استان، بارش باران، رعد و برق، وزش باد متوسط، تندباد لحظه‌ای  و در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه هفته جاری جو خوزستان پایدار پیش بینی می‌شود اما از اواسط پنجشنبه تا اواخر دوشنبه هفته آینده خوزستان در دامنه اثر سامانه بارشی دیگری قرار خواهد گرفت.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۲.۳ و ایذه با ۱.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۲.۳ و حداقل ۵.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

پدیه غالب جوی از اواخر هفته گذشته تا اوایل هفته جاری پدیده مه بود به گونه‌ای که شعاع دید در هندیجان به ۵۰ متر رسید.

منبع: ایرنا