عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با فجرسپاسی به لحاظ امتیازی برای ما بسیار حائز اهمیت است لذا به دنبال هر سه امتیاز این دیدار هستیم. به گزارش ایرنا فراز کمالوند پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با فجرسپاسی در مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ما در پنج بازی […]

عصر خوزستان:

سرمربی نفت مسجدسلیمان: کسب امتیاز مقابل فجر برایمان اهمیت زیادی دارد

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با فجرسپاسی به لحاظ امتیازی برای ما بسیار حائز اهمیت است لذا به دنبال هر سه امتیاز این دیدار هستیم.

به گزارش ایرنا فراز کمالوند پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی با فجرسپاسی در مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ما در پنج بازی اخیر با وجود بازی خوب نتوانسته به حق خود برسد که امیدوارم فردا با ارائه بازی خوب و هجومی سه امتیاز بازی را کسب کنیم و جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

وی افزود: بعد از پیروزی در جام حذفی شرایط روحی و روانی بازیکنان خوب است و آماده بازی فردا هستند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه روی نقاط ضعف و قوت فجر کار کرده‌ایم و امیدواریم فردا پیروز میدان شویم، گفت: نسبت به حریف شناخت خوبی داریم و می دانیم که آنها یک تیم سختکوش و دونده هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه به او اولتیماتومی داده است، افزود: از ابتدای کار می‌دانستیم کارمان سخت است؛ من کمتر از ۲۰ روز مانده به مسابقات مسئولیت تیم را برعهده گرفتم ولی به قولی که به مسئولان باشگاه دادم پایبند بوده و تیم را در لیگ حفظ می کنم.

کمالوند بیان کرد: معتقدم تیم نفت مسجدسلیمان علاوه بر ماندگاری در لیگ، یک جایگاه خوب و امن به دست می آورد.

وی افزود: فوتبالی که ارائه می دهیم با نتایج سنخیتی ندارد؛ می‌توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم اما عوامل در این موضوع موثر بود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با تشکر از دکتر شفیعی که در بحث درمان بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان موثر بود، گفت: مصدومان ما پس از چند دوره فیزیوتراپی اکنون در شرایط ایده‌آل‌تری هستند که امیدوارم برای تردد نکردن به اهواز روزی شاهد امکانات خوب فیزیوتراپی در مسجدسلیمان باشیم.

وی با اشاره به مصدومیت یکی ۲ نفر از بازیکنان تیم افزود: یکی از مواردی که ما را در هفته های گذشته اذیت کرد، مصدومیت های پی در پی بازیکنان بود که امیدوارم در ادامه کار همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی از ساعت ۱۵ روز جمعه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا