۸ پروژه اقتصادی در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید
۸ پروژه اقتصادی در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید

هشت پروژه اقتصادی با اعتبار ارزی ۱.۶ میلیون یورو امروز با حضور ویدئوکنفرانس رئیس جمهور در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید. به گزارش ایسنا، امروز (۲۳ اردیبهشت‌ماه) همزمان با عید سعید فطر، هشت پروژه اقتصادی با حضور ویدئوکنفرانس رئیس جمهور در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید. میزان اشتغال این طرح‌های اقتصادی در منطقه […]


هشت پروژه اقتصادی با اعتبار ارزی ۱.۶ میلیون یورو امروز با حضور ویدئوکنفرانس رئیس جمهور در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، امروز (۲۳ اردیبهشت‌ماه) همزمان با عید سعید فطر، هشت پروژه اقتصادی با حضور ویدئوکنفرانس رئیس جمهور در منطقه آزاد اروند به بهره‌برداری رسید.
میزان اشتغال این طرح‌های اقتصادی در منطقه آزاد اروند به صورت مستقیم ۹۰۷ نفر و به صورت غیر مستقیم ۱۳۲۹ نفر است. ارزش سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در این هشت طرح ۱۴هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال و اعتبار ارزی ۱.۶ میلیون یورو بوده است.
این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی اجرایی شده‌اند و از این تعداد، هفت پروژه در سایت صنعتی خرمشهر و یک طرح نیز در شهرک صنعتی شماره یک آبادان قرار دارند.
شرکت پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند با محصول پایانه فروش آنلاین باسیم و بی‌سیم آفلاین و دستگاه خودپرداخت، صنایع غذایی میهن با محصول سردخانه دومداره ۵ هزار تنی، شرکت صنعت الکتریک ایرانیان اروند با محصول طرح توسعه کلید مینیاتوری لامپ ال ای دی چراغ پروژکتوری، شرکت عطر تن‌آرای اروند با محصول عطر ادکلن و لوازم آرایشی، مرکز نوآوری منطقه آزاد (اروند تک) با محصول شتاب‌دهنده، شرکت یزدان پرتو الماس اروند با محصول انواع لامپ‌های ال ای دی و شرکت صلح آسمانی اروند با محصول تولید فیلتر روغن موتور، هشت پروژه اقتصادی منطقه آزاد اروند هستند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.
انتهای پیام