موقع انتصاب یک زن در خوزستان ، ۱۰ زن دیگر مخالفت می کنند !/ بازماندگی از تحصیل و خودکشی در خوزستان زنانه است
موقع انتصاب یک زن در خوزستان ، ۱۰ زن دیگر مخالفت می کنند !/ بازماندگی از تحصیل و خودکشی در خوزستان زنانه است

عصرخوزستان: استاندار خوزستان گفت: در هنگام انتصاب یک زن در خوزستان ، ۱۰ زن دیگر مخالفت می کنند.  شریعتی در نشست معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با شورای مشورتی زنان خوزستان با بیان این مطلب، گفت: زنان در خوزستان در گام اول باید از انتصاب همدیگر حمایت کنند، چرا که اگر مسیر بسته […]

عصرخوزستان: استاندار خوزستان گفت: در هنگام انتصاب یک زن در خوزستان ، ۱۰ زن دیگر مخالفت می کنند. 

شریعتی در نشست معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با شورای مشورتی زنان خوزستان با بیان این مطلب، گفت: زنان در خوزستان در گام اول باید از انتصاب همدیگر حمایت کنند، چرا که اگر مسیر بسته شود گشایش آن و مهیا کردن دوباره شرایط انرژی مضاعف می‌طلبد.

وی ادامه داد: اگر به دنبال نقش‌آفرینی زنان در جامعه‌ایم، نیازمند تغییر نگرش زنان و خودباوری در زمینه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هستیم. تغییر نگرش نخست باید در حوزه زنان رخ دهد و سپس به کل جامعه تعمیم یابد.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: بحث بازماندگان از تحصیل، بازماندگی جنسیتی است زیرا اکثر بازماندگان از تحصیل دختر هستند. کمک در این مسیر، کمک به بازگرداندن دختران بیشتری به تحصیل است که این موضوع را هر ساله پیگیری می‌کنیم و هزینه را پرداخت کرده‌ایم.

شریعتی با بیان اینکه عمده اقدام‌کنندگان خودکشی زنان هستند، عنوان کرد: رتبه خوزستان در خودکشی در سطح کشور در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ از ۱۳ به ۱۶ رسیده است.