تجمع کارکنان آبفا اهواز و روستایی خوزستان / از وعده خسته شده‌ایم / ۳ ماه حقوق و ۸ ماه بیمه پرداخت نشده است + تصاویر
تجمع کارکنان آبفا اهواز و روستایی خوزستان / از وعده خسته شده‌ایم / ۳ ماه حقوق و ۸ ماه بیمه پرداخت نشده است + تصاویر

کارکنان آبفا اهواز در اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوقی و همچنین کارکنان آبفا روستایی خوزستان در اعتراض به ادغام این شرکت با آبفای شهری خواستار پرداخت معوقات حقوقی و حق بیمه خود شدند.   امروز سه‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه کارکنان آبفا اهواز و تعدادی از کارکنان آبفای روستایی خوزستان برای پیگیری مطالبات و معوقات خود […]

کارکنان آبفا اهواز در اعتراض به عدم پرداخت معوقات حقوقی و همچنین کارکنان آبفا روستایی خوزستان در اعتراض به ادغام این شرکت با آبفای شهری خواستار پرداخت معوقات حقوقی و حق بیمه خود شدند.

 

امروز سه‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه کارکنان آبفا اهواز و تعدادی از کارکنان آبفای روستایی خوزستان برای پیگیری مطالبات و معوقات خود مقابل ساختمان شرکت آب و فاضلاب اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

یکی از کارگران با انتقاد از ادغام آبفا روستایی و شهری به خبرنگار ایلنا گفت: از سال گذشته که ادغام شدیم ساختمان آبفا روستایی متروکه شده و نیروها نیز به مکان‌های مختلف منتقل شدند. حقوق کارکنان آبفا شهری به‌موقع پرداخت می‌شود، ولی حقوق آبفا روستایی به تعویق می‌افتد و این تبعیض آشکار است.

 

کارکنان آبفای اهواز نیز می‌گویند: درآمد آبفا بالا است؛ چرا حقوق ناچیز کارکنان عقب می‌افتد. حقوق بهمن و اسفند سال گذشته پرداخت نشده و فردا نیز که موقع پرداخت حقوق جدید است، ۳ ماه طلبکار می‌شویم. فردا دوباره برای پیگیری مطالبات خود تجمع خواهیم کرد و تا رسیدن به نتیجه دست از تجمع بر نخواهیم داشت.

 

یکی از کارگران افزود: بارها به ما وعده داده‌اند، ولی هیچ‌کدام عملی نشد، کارکنان از وعده خسته شده‌اند.

 

وی ادامه داد: حدود ۸ ماه حق بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی برای کارکنان پرداخت نشده است. یکی از همکارانم به بیماری ‌ام اس مبتلا است، چگونه بدون حقوق و بیمه به خرج و مخارج درمان خود برسد.

 

آن‌ها می‌گویند: بعد از سال‌ها کار ما را زیر نظر پیمانکار برده‌اند درصورتی‌که خلاف قانون است. هیچ‌کس به فکر ما نیست و هرماه خود کارگران هزینه‌ای را جمع می‌کنند و نماینده‌ای از طرف کارکنان برای پیگیری مشکلات به تهران می‌رود.

 

گفتنی است، این کارگران در پایان خواستار پیگیری مطالبات خود از سوی استاندار خوزستان شدند.