مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: آرزو می‌کنم امشب تمام خوزستانی ها از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی شاد شوند و این تیم به حق خود برسد. افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان که امروز (۱۷ مردادماه) در اهواز برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، اظهارکرد: آرزو […]


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: آرزو می‌کنم امشب تمام خوزستانی ها از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی شاد شوند و این تیم به حق خود برسد.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان که امروز (۱۷ مردادماه) در اهواز برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، اظهارکرد: آرزو می کنم امشب تمام خوزستانی ها از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی شاد شوند و این تیم به حق خود برسد زیرا واقعا شایستگی حضور در آسیا را دارد. فولاد تیم ریشه داری است.
به گزارش ایسنا، وی در ادامه گفت: هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان یکی از هیات های مهم ما است. یک دوره ای حتی بار مسئولیت هیات بر دوش ورزشکاران خود هیات بود و از طریق بخش های مختلف کمتر توانستیم به این هیات کمک کنیم اما قطعا در سال جاری تلاش می کنیم به صورت ویژه به این هیات کمک کنیم تا حوزه‌های فعالیت شان را بیشتر کنند و از قهرمانان خود نیز حمایت لازم را داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه نیز عنوان کرد: المپیکی های خوزستان برگشتند و شاید بدشانسی، ما را از مدال دور کرد زیرا همه کارشناسان، امین میرزازاده را شانس مدال می دانستند اما بدترین قرعه ممکن نصیب او شد و با دو مدعی در یک گروه رو به رو شد. البته اکنون امید زیادی به پارالمپیکی ها داریم که به زودی اعزام می شوند. امیدوارم آن ها با دست پر برگردند.
وی بیان کرد: همچنین در حوزه زیرساخت های ورزشی در هفته دولت، ۲۶ پروژه داریم که در شهرستان های سوسنگرد و هویزه به افتتاح می رسند و حدود ۳۵ پروژه نیز در سایر شهرستان ها برای افتتاح داریم. یکی از موضوعاتی که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توافق کردیم، ایجاد مکان های تخصصی برای هیات های ورزشی است که امیدوارم رییس جدید هیات ورزش بیماران خاص استان کمک کند تا یک سالن یا مجموعه اختصاصی را برای این هیات داشته باشیم. این هیات مدال های ارزشمندی را در میادین مختلف کسب کرده است و درخواستم از رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا این است که با وزیر جدید ورزش صحبت شود تا اتفاقات خوبی در استان های شاخص از نظر زیرساختی رخ دهد.
انتهای پیام