امام جمعه حمیدیه با بیان اینکه با راه‌اندازی آب در رودخانه کرخه تا حدودی آرامش در این منطقه حاکم شده است و مردم رضایت نسبی پیدا کردند، گفت: ضرورت دارد تا آبرسانی کامل استمرار یابد تا مردم از امکانات بهتری برخوردار شوند. حجت‌الاسلام سعید لفته‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین اقدامات انجام شده برای […]


امام جمعه حمیدیه با بیان اینکه با راه‌اندازی آب در رودخانه کرخه تا حدودی آرامش در این منطقه حاکم شده است و مردم رضایت نسبی پیدا کردند، گفت: ضرورت دارد تا آبرسانی کامل استمرار یابد تا مردم از امکانات بهتری برخوردار شوند.

حجت‌الاسلام سعید لفته‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین اقدامات انجام شده برای کمک به مردم آسیب دیده از کمبود آب در این منطقه، اظهار کرد: خوشبختانه با راه‌اندازی آب در رودخانه کرخه تا حدودی آرامش در این منطقه حاکم شده است و مردم رضایت نسبی پیدا کردند.
وی با بیان اینکه آب موجود شور است و امکان استفاده تمام از آن وجود ندارد، تصریح کرد: این آب تا حدودی به صورت محدود برای دام و طیور استفاده می‌شود، اما ضرورت دارد تا آبرسانی کامل این خدمات استمرار یابد تا مردم از امکانات بهتری برخوردار شوند.
امام جمعه حمیدیه به وجود بیش از ۹۰ هزار دام سبک و سنگین در منطقه اشاره کرد و گفت: این دام‌ها نیاز به خوراک و آب شرب سالم دارند، امروز آب شور برای حیوانات و دام‌ها خیلی رضایت‌بخش نیست، اما از وضعیت گذشته بهتر شده است. امیدواریم که تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای جهادی بتواند این مشکل را در آینده نزدیک برطرف کند.
وی تصریح کرد: با جاری شدن آب در رودخانه کرخه، مردم منطقه تا حدودی از وجود تانکرهای آبرسانی به روستاها بی‌نیاز شدند؛ اما آب تانکرها به نسبت سایر آب‌های جاری در این شهرستان بهتر است، زیرا چند مرحله از فیلترها را طی کرده و کیفیت بهتری نسبت به آب جاری کرخه دارد.
لفته‌پور به حضور جهادگونه روحانی، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه برخی از مسئولان شهرستانی و استانی در این مدت در مسئولیت خود کوتاهی کردند، اما از سوی دیگر مدیران جهادی وجود داشتند که سبک مدیریتی حاج قاسم سلیمانی را در پیش گرفتند و به آن به خوبی عمل کردند، زیرا در مکتب حاج قاسم به جای مدیریت “برویی”، مدیریت “بیایی” حاکم است و این سبک را به خوبی نیروهای جهاد در عرصه عمل نشان دادند.
وی تاکید کرد: از زمانی که نیروهای بسیج، سپاه و روحانیت در کنار سایر نیروها حضور یافتند و به ارائه خدمات پرداختند، آرامش خاصی در میان مردم حاکم شد و ابراز رضایت خوبی از این وضعیت داشتند.
امام جمعه حمیدیه به پیگیری‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه استان در این مدت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه روحانیت خود را در کنار مردم قرار داد و مردم عزیز نیز با تمام وجود این ابراز همدردی و همراهی را از نزدیک لمس کردند به گونه‌ای که برخی رسانه‌ها وقتی برای پوشش رسانه‌ای به منطقه می‌آمدند از این همه همکاری و همدری و همیاری مردم و روحانیت اظهار تعجب می‌کردند، اما واقعیت این است که مردم به روحانیت و انقلاب پای‌بند هستند و از آرمان‌های امام و رهبری به خوبی دفاع می‌کنند.
انتهای پیام