سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با بیان این‌که امسال هدف ملی‌حفاری قهرمانی در لیگ برتر وزنه‌برداری نیست، گفت: گاهی نوسانات مالی باعث می‌شود که تصمیم بگیریم با ورزشکاران جوان خود در لیگ برتر شرکت کنیم. فراز رامهرمزی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص نحوه حضور ملی‌حفاری در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، اظهارکرد: بیشتر ترکیب تیم […]


سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با بیان این‌که امسال هدف ملی‌حفاری قهرمانی در لیگ برتر وزنه‌برداری نیست، گفت: گاهی نوسانات مالی باعث می‌شود که تصمیم بگیریم با ورزشکاران جوان خود در لیگ برتر شرکت کنیم.

فراز رامهرمزی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص نحوه حضور ملی‌حفاری در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور، اظهارکرد: بیشتر ترکیب تیم برای فصل جدید لیگ برتر از وزنه‌برداران جوان و بومی استان است و هدف ما حمایت از وزنه بردار جوان خوزستانی است، ضمن این‌که تلاش می‌کنیم در صحنه نیز رقابت کنیم و نتیجه بگیریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم‌های فولاد آمل و ذوب آهن، وزنه‌برداران خوب و ملی‌پوش و حتی خوزستانی‌ها را به خدمت گرفته‌اند. حتی تیم‌های نظامی نیز حضور پررنگی دارند و با جذب کردن قهرمانان، با ترکیب خوبی وارد صحنه می‌شوند که با این شرایط، رقابت برابری با این تیم‌ها نخواهیم داشت. امسال ملی‌حفاری برای قهرمانی در لیگ رقابت نمی‌کند و بیشتر برای پشتوانه‌سازی و کسب تجربه توسط جوانان تیم در لیگ حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با بیان این‌که امسال در لیگ برتر وزنه‌برداری جوانان شرکت نمی‌کنیم، گفت: البته بیشتر همان وزنه‌برداران جوان‌مان، در قالب تیم بزرگسالان در لیگ به رقابت می‌پردازند و هدف این است که این وزنه‌برداران از میادین ورزشی دور نشوند.

وی عنوان کرد: ملی‌حفاری تیم ریشه‌داری است که توانسته در لیگ و رقابت‌های آسیایی به چند عنوان قهرمانی برسد اما گاهی نوسانات مالی باعث می‌شود که حفاری تصمیم بگیرد با ورزشکاران جوان خود در لیگ برتر شرکت کند. به هر حال همین که علی‌رغم عدم افزایش بودجه از سوی وزارت نفت، باشگاه حفاری حمایت کرد تا در لیگ شرکت کنیم، خوب است. باز هم خدا را شکر که ملی‌حفاری همه ساله در لیگ برتر حضور دارد.

رامهرمزی گفت: امسال باتوجه به نوع ترکیب تیم، ملی‌حفاری با چهره جدیدی در لیگ برتر حاضر خواهد شد و می خواهیم آینده‌نگری کنیم تا وزنه‌برداران جوان استان میدان ببینند، رشد کنند و ارتقا پیدا کنند و همان طور که گفتم، هدف قهرمانی نیست.

انتهای پیام