مربی تیم‌ملی دو و میدانی بانوان در پارالمپیک توکیو، گفت: هدف ما فقط رسیدن به مدال طلا بود و از زمانی که ایران را به مقصد توکیو ترک کردیم و تا وقتی که هاشمیه متقیان به زمین می رفت، همیشه به او می گفتم فقط به طلا فکر کن و مطمئنم که طلا می‌گیری. زهرا […]


مربی تیم‌ملی دو و میدانی بانوان در پارالمپیک توکیو، گفت: هدف ما فقط رسیدن به مدال طلا بود و از زمانی که ایران را به مقصد توکیو ترک کردیم و تا وقتی که هاشمیه متقیان به زمین می رفت، همیشه به او می گفتم فقط به طلا فکر کن و مطمئنم که طلا می‌گیری.

زهرا کرم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، پس از درخشش هاشمیه متقیان در رشته پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو، اظهارکرد: امروز علاوه بر اینکه متقیان توانست بهترین رکورد خود را ثبت کند و عالی حاضر شود، این ذهنیت را از قبل داشتیم که رقبا می‌آیند تا رکوردهای قبلی خود را ارتقا دهند اما آن ها نتوانستند رکوردی بهتر از ورزشکار ما ثبت کنند و متقیان خیلی خوب ظاهر شد.
وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که سال ها در سرما و گرما کنار متقیان هستید، چقدر به کسب مدال طلا امیدوار بودید؟ گفت: متقیان از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا تاکنون شخصا زیر نظر من کار می کرد و رفته رفته و گام به گام پیش رفتیم که حاصل آن رکوردشکنی و کسب مدال طلای پارالمپیک بود. حس خوبی از کسب این مدال دارم. به نظر من برای رسیدن به موفقیت باید اول در ذهنت باور رسیدن به آن را داشته باشی و موفقیت را برای خود بسازی که من و متقیان نیز این مهم را در ذهن‌هایمان پرورش داده بودیم.
این مربی عنوان کرد: تمام این سال های سخت و همراه با مشکلات و تنگناها را گذراندیم زیرا هدف ما فقط رسیدن به مدال طلا بود و از زمانی که ایران را به مقصد توکیو ترک کردیم و تا وقتی که متقیان به زمین می رفت، همیشه به او می گفتم فقط به طلا فکر کن و مطمئنم که طلا می‌گیری.
وی در پایان نیز درباره میزبانی این رقابت ها، گفت: میزبانی توکیو بسیار عالی است و تمام پروتکل‌ها رعایت می شود و خدا را شکر اتفاق خاصی هم رخ نداده است.
انتهای پیام