معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به گزارش مشکلاتی از وضعیت آب، گفت: باید در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، آب شرب سالم به دست مردم برسد. رضا نجاتی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (۲۰ مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان یکی از استان‌هایی است که وضعیت […]


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به گزارش مشکلاتی از وضعیت آب، گفت: باید در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، آب شرب سالم به دست مردم برسد.

رضا نجاتی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (۲۰ مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان یکی از استان‌هایی است که وضعیت آب شرب آن موضوع همیشگی است و پایداری آب و سلامت آن نیز از طرف دیگر مورد توجه همه مسئولان کشوری و استانی بوده است.
به کزارش ایسنا، وی افزود: با وجود تلاش‌های فراوان، در برخی موارد به دلیل فرسودگی شبکه آب و رسیدگی نشدن به موقع، مشکلاتی رخ داده است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: در مورد وضعیت آب شرب شهرستان‌ها جلسات زیادی برگزار و پیگیری‌های زیادی انجام شد اما با توجه به نظارت‌های بهداشت، یک سری مشکلات را مطرح کردند.
نجاتی تصریح کرد: باید در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، آب شرب سالم به دست مردم برسد که در این راستا مشکلات هر شهر به ریز مشخص شده است و باید از فردا این کارها آغاز شوند و تا هفته آینده دانشگاه علوم پزشکی اهواز نتیجه کار را بررسی و اعلام کند.
انتهای پیام