مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه برتر کشوری ۲ آموزگار خوزستانی در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد. کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لیلا صادقی و مریم مهدی‌پور از منطقه آموزش و پرورش باوی موفق به کسب عناوین برتر کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در بخش معلمان مدارس دوزبانه شدند. […]


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه برتر کشوری ۲ آموزگار خوزستانی در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: لیلا صادقی و مریم مهدی‌پور از منطقه آموزش و پرورش باوی موفق به کسب عناوین برتر کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در بخش معلمان مدارس دوزبانه شدند.
وی در ادامه گفت: استان خوزستان با راه‌اندازی استودیو تخصصی آوای مدرسه، اولین استانی بود که نهضت آموزش مجازی با استفاده از تولید محتوای فاخر الکترونیکی را آغاز کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر ضرورت ارتقای کیفیت محتوای آموزشی، خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور در این جشنواره‌های کشوری نیز در راستای تحقق شعار آموزش و پرورش تمام ساحتی و بر مبنای مفاد سند تحول بنیادین است و می‌تواند نقش مهمی در کیفیت‌بخشی به روند آموزش ایفا کند.
مودت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان، گفت: آثار تولیدی در سطح ستاد استانی باید در قالب‌های مختلف در دسترس همکاران آموزش ابتدایی در سراسر استان قرار گیرد تا گام مهمی در راستای تحقق عدالت آموزشی برداشته شود.
انتهای پیام