عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا با اشاره به بهسازی محور اندیکا – مسجدسلیمان گفت:عملیات تعمیر و بازسازی این محور با اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال اجرا شد. محمد رضایی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:لکه گیری هندسی و روکش آسفالت […]

عصر خوزستان:

جاده اندیکا - مسجدسلیمان بازسازی و ترمیم شد

اهواز – ایرنا – رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اندیکا با اشاره به بهسازی محور اندیکا – مسجدسلیمان گفت:عملیات تعمیر و بازسازی این محور با اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال اجرا شد.

محمد رضایی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:لکه گیری هندسی و روکش آسفالت این محور با اعتباری بالغ بر  ۱۳۵ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی با اعتبار پنج میلیارد ریال در این جاده نصب شد ادامه داد: شانه سازی و پاکسازی کل محور ،اصلاح حدود ۳۰ کیلومتر شیب شیروانی  و رفع چهار نقطه حادثه خیز از جمله اقدام های انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا برخی اقدامات انجام شده در جاده اندیکا – مسجدسلیمان را شامل اصلاح روشنایی تونل دلا ، پاکسازی آب روها ،تعویض تابلو های فرسوده ، خط کشی و لکه گیری عنوان کرد.

شهرستان اندیکابا سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق خوزستان واقع است.

جاده اندیکا – مسجدسلیمان به طول ۶۳ کیلومتر از جاده های کوهستانی در استان خوزستان است.

منبع: ایرنا